Odpowiedzi

2010-02-09T16:15:33+01:00
Ogłoszenie.
Informuje państwa, iż dnia 02.03.2010roku odbędzie się zebranie rodziców uczniów klasy 1B. Owe zebranie odbędzie się w sali nr 4 o godzinie 17.00. Obecność obowiązkowa. Rodzice którzy nie mogą przybyć na ustaloną godzinę proszę o kontakt z wychowawcą.

Dyrektor szkoły.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:47:33+01:00
OGŁOSZENIE!
W dniach 14-21 lutego 2010r. w gimnazjum im. Jana Pawła 2 w Płońsku uczniowie tego gimnazjum mają przedłużone ferie zimowe. Tym szokującym zdarzeniem jest problem z prądem, który nie umożliwiał by uczenie się w takich warunkach. Bardzo prosimy o zrozumienie dyrektora i nauczycieli, gdyż to nie ich wina. Serdecznie zapraszamy do "Plastusia" chętnych do zabaw itp.
Burmistrz.

hehe. Mam nadzieje że pomogłam ;-p
1 5 1