Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-10T21:07:09+02:00
1,3h=1,3*60min=78min=1h 18min
2,75h=2,75*60min=165min=2h 45min
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2009-10-10T21:08:49+02:00
1,3 godz =1 i 3/10 godz =1 i 18/60 h=1 godz 18 min
lub
1,3 godz = 1,3*60 min = 78 min = 1 godz 18 min

2,75 godz = 2 i 75/100 godz = 2 i 3/4 godz = 2 i 45/60 godz = 2 godz 45 min
lub
2,75 godz = 2,75*60 min =165 min = 2 godz 45 min
4 4 4