Dopisz sekcję przemysłu oraz odpowiedni dział.

Sekcje oznacz następująco :
A- górnictwo i kopalnictwo;
B- przetwórstwo przemysłowe
C- energetyka, gazownictwo i zaopatrzenie w wodę

cementownia - ..............
elektrociepłownia -
fabryka mebli
huta szkła -
fabryka samochodów osobowych -
rafineria ropy naftowej -
rozdzielnia gazu -
kamieniołom -
fabryka sprzętu gospodarstwa domowego -
kopalnia węgla kamiennego -
piekarnia -

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:17:08+01:00
Cementowania - A, przemysł budowlany
elektrociepłownia -C przemysł energetyczny
fabryka mebli -B przemysł fabryczny
huta szkła - B przemysł metalurgiczny
fabryka samochodów osobowych -B przemysł elektro-maszynowy
rafineria ropy naftowej -C przemysł
rozdzielnia gazu - C przemysł
kamieniołom - A przemysł wydobywczy
fabryka sprzętu gospodarstwa domowego - B przemysł fabryczny
kopalnia węgla kamiennego - A przemysł wydobywczy, energetyczny
piekarnia - C przemysł spożywczy
10 4 10
2010-02-09T16:18:12+01:00
Cementowania - A
elektrociepłownia -C
fabryka mebli- B
huta szkła -B
fabryka samochodów osobowych -B
rafineria ropy naftowej -A
rozdzielnia gazu -C
kamieniołom -A
fabryka sprzętu gospodarstwa domowego -B
kopalnia węgla kamiennego -A
piekarnia -B
7 2 7
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T16:18:42+01:00
Cementowania - a
elektrociepłownia -c
fabryka mebli-b
huta szkła -b
fabryka samochodów osobowych -b
rafineria ropy naftowej -c
rozdzielnia gazu -c
kamieniołom -a
fabryka sprzętu gospodarstwa domowego -b
kopalnia węgla kamiennego -a
piekarnia -b
6 1 6