Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:16:56+01:00
"Chyba musi być granica dla błędów, jakie jedna osoba może uczynić,
więc, kiedy popełnię już wszystkie, musi przecież nastąpić koniec."

"..., ale jest milion razy lepiej być Anią z Zielonego Wzgórza, niż Anią znikąd,..."

"Świat jest taki ciekawy... Nie byłby taki ani w połowie, gdybyśmy wszystko o wszystkim wiedzieli,..."

"Ach, jakże cudnie jest żyć i powracać do domu!"

"Moje życie to idealny cmentarz pogrzebanych nadziei."

"Nikt, kto ma rude włosy nie może być szczęśliwy"

"Nie ma sensu pokochać rzeczy z którymi będzie się trzeba potem rozstać"
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T16:17:55+01:00
"Chyba musi być granica dla błędów, jakie jedna osoba może uczynić,
więc, kiedy popełnię już wszystkie, musi przecież nastąpić koniec."

"..., ale jest milion razy lepiej być Anią z Zielonego Wzgórza, niż Anią znikąd,..."

"Świat jest taki ciekawy... Nie byłby taki ani w połowie, gdybyśmy wszystko o wszystkim wiedzieli,..."

"Ach, jakże cudnie jest żyć i powracać do domu!"

"Moje życie to idealny cmentarz pogrzebanych nadziei."

"Nikt, kto ma rude włosy nie może być szczęśliwy"

"Nie ma sensu pokochać rzeczy z którymi będzie się trzeba potem rozstać"