Odpowiedzi

2010-02-09T16:27:03+01:00
1. ołtarz colonny
drowa na kalwarię
madonna na łące
a reszty nie iwem xd
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:34:59+01:00
Rafaela Santiego;
Obrazy:
1. Ołtarz Colonny, 1501-1502, Metropolitan Museum of Art, Nowy Jork
2. Madonna na łące 1506, olej na płótnie 113 x 88 cm, Kunsthistorisches Museum Wien
Bartłomiej Berecci:
Jego głównym dziełem jest Kaplica Zygmuntowska przy katedrze krakowskiej (projekt - 1517, zrealizowana - 1519-1534) mająca duże znaczenie dla architektury polskiej jako pierwowzór wielu kaplic grobowych. Po śmierci Franciszka Florentczyka kontynuował budowę pałacu wawelskiego, kończąc krużganki w latach 1527-1555.
Mikołaj Kopernik:
Jego najważniejszym dziełem jest De revolutionibus orbium coelestium
1 5 1