Odpowiedzi

2010-02-09T16:26:12+01:00
Układ równań :
x- bułka
y-serek

6x+y=2
x+6y=5

y=2-6x
x+6y=5

y=2-6x
x+ 6(2-6x)=5

y=2-6x
x+ 12-36x= 5

i dalej rozw.







1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:26:24+01:00
X-bułka
y-serek

6x+y=2
6y+x=5
y=2-6x
6y+x=5
y=2-6x
6*(2-6x)+x=5
y=2-6x
12-36x+x=5
y=2-6x
-35x=-7/:(-35)
x=0,2

6*0,2+y=2
y=1,2

x=0,2
y=1,2
1 5 1
2010-02-09T16:39:06+01:00
X-cena bulki
y-cena serka

6x+y=2
x+6y=5

x=5-6y
6(5-6y)+y=2
30-36y+y=2
-35y=-28 /-35
y=o.8

x+6*0.8=5
x+4.8=5
x=0.2
1 5 1