Napisz krótkie wypowiedzi,w których stosując eufemizmy,w kulturalny,pozbawiony agresji słownej sposób:

-1.wyrazisz swoje niezadowolenie
.........................................................................................................................................................
-2.wyrazisz swoja niechęć do wykonania czegoś
..................................................................................................................................................................
-3.poinformujesz kogoś,że przeszkadza ci jego zachowanie
..................................................................................................................................................................
-4.powiesz komuś,że swoją wypowiedzią sprawia ci przykrość
..................................................................................................................................................................

Dam najlepsza

2

Odpowiedzi

2010-02-09T16:21:38+01:00
1.Jestem zrozpaczona.
2. Ne mogę tego zrobić, gdyż to mogłoby spowodować uraz na moim zdrowiu.
3.Rozpraszasz mnie swoim zachowaniem.
4.Nie rań mnie, ok?
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:28:00+01:00
1.Nie jestem zadowolony.
2.Nie jestem zbyt chętny do wykonania tej czynności
3 Zastanów sie nad swoim zachowaniem
4.Mógł byś mówić delikatniejsze słowa
58 4 58