Odpowiedzi

2010-02-09T16:23:53+01:00
P=1/2 * (a+b)*h
a+b = 16
P=128
128=1/2*16*h
128=8*h /:8
h= 128:8= 16cm
Odp: Wysokość tego trapezu wynosi 16 cm
2. 3,2a= 320m2 jeśli chodzi o metry kwadratowe bo nie została podana jednostka
1 5 1
2010-02-09T16:27:02+01:00
1.
dane: szukane:
p=128cm² h=?
a+b=16cm

p=(a+b)*h/2
128cm²=16*h/2 | *2
256cm²=16*h | /16
16=h
h=16cm

2.
3.2a=3200000 cm²
320 m²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:45:21+01:00
Zad.1
P = 128cm²
a+b = 16cm
P = ½*(a+b)*h
128 = ½*16*h
128 = 8h /:8
h = 16 cm

Zad.2
Nie jest podane na jaką jednostkę zamienić dlatego podam wszystkie :)
3,2a = 320000000mm² = 3200000cm² = 32000dm² = 320m² = 0.00032km²
1 5 1