Odpowiedzi

2010-02-09T16:22:12+01:00
Czy chodziło ci przypadkiem o Gall Anonim ?

To jak tak to :
Gall Anonim był pierwszą osobą w Polsce która pisała kroniki.
Pochodził z z Polski.
1 1 1
2010-02-09T16:22:39+01:00
Gall Anonim napisał kronikę.Opisał w niej dzieje dynastii Piastów,aż do narodzin Bolesława Krzywoustego.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:23:31+01:00
Gall Anonim był pierwszym kronikarzem działającym na ziemiach polskich. Jest autorem 'Kroniki polskiej'.

Powodzenia :)
2 1 2