Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:27:25+01:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszamy na wystawę niezwykłych sprzętow kuchennych, ktora odbędzie się dnia 12 marca 2010 roku, przy ulicy Wesołej 4 w Warszawie.
Dla każdego przewidziany jest słodki poczęstunek oraz niespodzianka.

organizatorzy wystawy
2010-02-09T16:33:55+01:00
Mam zaszczyt zaprosić Annę Balon na wystawę waz greckich,która odbedzie się 3.03.2010r. o godzinie 16.00 w Słupsku na ulicy G.Andersa .

Tu napisz swoje imię...