Czy ktoś wie, jak się pisze "Katiusza" (tak się wymawia) po rosyjsku??? Chodzi o tytuł piosenki...=*
Daje naj... więc proszę bardo... POMÓRZCIE!!! Bardzo podoba mi się ta piosenka i chcę ją ściągnąć, ale nie znam tytułu...

3

Odpowiedzi

2010-02-09T16:22:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:23:59+01:00
Катюша
Tekst rosyjski
Расцветали яблони и груши,
Поплыли туманы над рекой;
Выходила на берег Катюша,
На высокий берег, на крутой.
Выходила, песню заводила
Про степного, сизого орла,
Про того, которого любила,
Про того, чьи письма берегла.
Ой, ты песня, песенка девичья,
Ты лети за ясным солнцем вслед,
И бойцу на дальнем пограничье
От Катюши передай привет.
Пусть он вспомнит девушку простую,
Пусть услышит, как она поёт,
Пусть он землю бережёт родную,
А любовь Катюша сбережёт.
Расцветали яблони и груши,
Поплыли туманы над рекой;
Выходила на берег Катюша,
На высокий берег, на крутой.
2010-02-09T18:35:22+01:00
Wpisz w google ,zorka ,katiusza' wyswietli ci sie. Jezeli Ci nie znajdzie to napisz ja ci napisze po rosyjsku;p