Odpowiedzi

2010-02-09T16:24:13+01:00
1. Anglia
2, Brak pracy w Polsce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:25:44+01:00
1.Polacy najczęściej wyjeżdżają do Niemiec, Hiszpanii, Holandii i Francji. Na dłużej zostają za to w Wielkiej Brytanii i Irlandii
2.Migracje wywoływane są przez takie zjawiska, jak słaby rozwój gospodarczy określonego kraju lub występujący na nim nadmiar siły roboczej. Duży wpływ na ruchy migracyjne wywierają wojny, prześladowania religijne i polityczne, podboje, a również decyzje polityczne, zmierzające do zagospodarowania nowych obszarów.