Opowiesci z narnii
Listy łucji do aslana:
Wielki panie puszczy czcigodny aslanie!
Z niecierpiwoscia czekamy na twe przybycie.
Tylko ty mozesz ocalic pogrązona w wieczna zimę Narnię oraz pococ mojemy przyjacielowi,Tymnusowi,ktorego Biala Czarownica zamienila w posag
Przybadz jak najszybciej,prosze
Łucja
Cółrka Ewy

Zadanie: NAPISZ W IMIENIU ASLANA KROTKI LIST BĘDĄCY ODPOWIEDZIA NA PROŹBĘ ŁUCJI.

2

Odpowiedzi

2010-02-09T16:26:36+01:00
Droga Łucjo !
Niebawem przybędę i ocalę Narnię.
Mam nadzieję , że pana Tumnusa zdołam uratować
zrobie wszystko co w mojej mocy .
Aslan
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:28:02+01:00
List aslana do łucji
droga łucjo, córko ewy
nie martw sie juz niebawem przybędę,
pomoge twoim przyjaciołą,
a co ważniejsze postaram sie uwolnic narnię,
z pod władania rekoma białej czarownicy
aslan
ps. przygotujcie sie do bitwy
160 4 160