Odpowiedzi

2010-02-09T16:27:36+01:00
C) Strasznie mi przykro, żałuje wszystkiego co zrobiłem. Boję się.
Czuję strach jakiego nie czułem nigdy wcześniej. Wstydzę się i nadal nie mogę uświadomić sobie co zrobiłem....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:28:36+01:00
Kiedy stoję przed gabinetem dyrektora nogi mi się trzęsą jak galarety. pocą mi się ręce, jest mi słabo i robi mi się nie dobrze. po prostu umieram za strachu. jakbym czekal na wyrok smierci.
1 3 1