Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:27:20+01:00
250kg /0,8kg=312,5 swiadczy o tym ze nie mogl sprzedac pol bochenka chleba lacznie w 250 kg sprzedanego chleba miescilo sie 312,5 bochenkow chleba ;d

mam nadzieję że pomogłam :)
15 3 15
2010-02-09T16:28:07+01:00
250 kg : 0,8 g = 312,5

Czyli wychodzi na to że jeśli sprzedał 250 kg chleba, a bochenek waży 0,8 to sprzedał 312 i pol bochenka, a w zadaniu podali ze sprzedawal tylko cale bochenki
15 4 15
2010-02-09T16:28:34+01:00
250:0,8=312,5

wyszło, że sprzedał 312,5 bochenków chleba, czyli podał złą wagę, gdyż nie może wyjść po przecinku

jeśli żle nie dawaj spam to poprawie tylko napisz
18 3 18