Odpowiedzi

2010-02-09T16:28:18+01:00
20 dag = 0,2kg woda + sol ma mase 1,8 + 0,2 = 2,0kg 20kg - 100% 0,2kg - x% x = 0,2 * 100 / 20 = 1%
2010-02-09T16:29:12+01:00
Ms=20dag=0,2kg
mrozp.=1,8kg

mr=1,8+0,2=2

cp=ms/mr*100%
cp=0,2/2*100%
cp=10%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:30:43+01:00
Ms (masa substancji) =20dag= 0,2kg
mr (masa roztworu) =0,2kg+1,8kg= 2kg

cp (stężenie procentowe) =ms*100%/mr
cp= 0,2kg*100%/2kg= 10%

pozdrawiam;)