Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:31:58+01:00
W domu rodzinnym pestki zawsze panuje miła atmosfera. Matka i córka kochają i szanują się nawzajem, co sprawia, że ich życie codzienne staje się rajem... Jednak kiedy Pestka przestaje mówić prawdę, wszystko się zmienia, i staje się wręcz na odwrót. Na szczęście wszystko wraca do normy kiedy Pestka wyjawia swoje problemy mamie...
35 3 35
2010-02-09T16:38:35+01:00
Przez jakis czas Pestka nie mogla dogadac się z mamą.....
Zawsze rozmawiały ze soba o wszystkim a teraz Pestka nie mogla nic jej powiedziec.....musiała ja okłamywać....itp:):)
26 2 26