Odpowiedzi

2009-10-10T21:35:57+02:00
Te pojęcie oznacza że Sikorka Czubata zakłada na danym terenie gniazdo, znosi jajka czyli zakłada rodzinkę. Rozmnażają się tylko w jednym miejscu i nie są przelotne
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T22:04:54+02:00
Ptak lęgowy oznacza, że ten ptak na danym terenie zakłada gniazdo i rodzinę. Termin ten powstał, aby odróżnić ptaki, które się np. u nas rozmnażają, od tych które są tu przelotnie.
1 5 1
2009-10-10T22:11:56+02:00
Ptak lęgowy oznacza, że ten ptak na danym terenie zakłada gniazdo i rodzinkę. Termin ten powstał, aby odróżnić ptaki, które się np u nas rozmnażają, od tych które są tu przelotnie.
1 2 1