Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:36:12+01:00
A=27cm
b=11cm
c=14cm

x=(27-11)/2
x=16/2
x=8cm

x²+h²=c²
8²+h²=14²
h²=196-64
h²=132
h²=33*4
h=2√33cm
2010-02-09T16:38:05+01:00
H<kwadr> = 14<kwadrat> - 8 <kwadrat>
h<kw>= 132
h= 2 pierw.33
2010-02-09T16:39:25+01:00
27-11=16
16/2=8
h=?
z tw Pit;
h[kwadrat]+8[kwadrat]=14 [kwadrat]
h[kwadrat]+64=196
h[kwadrat]=196-64
h[kwadrat]=132/pierwiastek
h= pierwiastek ze 132
h=4x33
h=2 pierwiastki z 33