Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:34:17+01:00
Napisze to w podpunktach ale ty sobie umieść w tabeli :)
1. układ krwionośny :
- układ zamknięty
- transport tlenu i dwutlenku węgla
- transport związków wytworzonych w komórkach
- reguluje temperature ciała
- niszczy martwe lub uszkodzone krwinki czerwone
- w tym układzie krąży krew
2. układ limfatyczny:
- układ otwarty
- naczynia uchodzą do przestrzeni międzykomórkowych
- zwany inaczej chłonnym
- uczestniczenie w zwalczaniu drobnoustojów chorobotwórczych
- pobieranie z komórek zbędnych substancjii i nadmiaru wody
- w naczyniach limfatycznych krąży płyn zwany limfą

Mam nadzieję że pomogłam :)
2 5 2
2010-02-09T17:57:20+01:00
Napisze to w podpunktach ale ty sobie umieść w tabeli :)
1. układ krwionośny :
- układ zamknięty
- transport tlenu i dwutlenku węgla
- transport związków wytworzonych w komórkach
- reguluje temperature ciała
- niszczy martwe lub uszkodzone krwinki czerwone
- w tym układzie krąży krew
2. układ limfatyczny:
- układ otwarty
- naczynia uchodzą do przestrzeni międzykomórkowych
- zwany inaczej chłonnym
- uczestniczenie w zwalczaniu drobnoustojów chorobotwórczych
- pobieranie z komórek zbędnych substancjii i nadmiaru wody
- w naczyniach limfatycznych krąży płyn zwany limfą

Mam nadzieję że pomogłam :)
3 1 3