Odpowiedzi

2010-02-09T16:39:05+01:00
A) marchew, pietruszka, burak, kalarepa, cebula
b)kalarepa i marchew
ugotować marchewke,miękką pokroić w kostkę, dodać zielony groszek z puszki, posolić, doprawić do smaku można dodać troszkę stopionego masła, wymieszać
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:39:41+01:00
Często jadam korzenie marchwi ,pora,selera ,buraka itp.
Najbardziej lubię korzeń marchwi
Pora umyć i pokrajać na drobne paski.
Umyć jabłko,ostrugać zetrzeć na tartce.
Marchewkę zetrzeć na tartce.Wszystko razem wymieszać posolić i skropić sokiem z cytryny.Dodać śmietanę lub olej.
Życzę smacznego!!!
48 4 48