Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:38:55+01:00
Muszę być uczciwy wobec Boga czyli:
przestrzegać dziesięciorga przykazań
modlić się w bliźnich intencję
chodzić do kościoła
1 1 1
2010-02-09T16:39:59+01:00
Aby dostąpic życia wiecznego trzeba przestrzegac;
dziesięciu przykazań bożych
i przykazania "miłości Boga i bliźniego"
1 1 1
2010-02-09T16:40:22+01:00
Najważniejszym warunkiem, który trzeba spełnić jest dekalog. Jest to najważniejsze prawo od samego Pana Boga. Jeśli człowiek będzie je sumiennie wykonywał dostanie się do Nieba. Innym warunkiem jest spowiedź i przystępowanie do Komunii. Bóg bardzo ceni to, że chcesz się wyspowiadać ze swych grzechów i Ci je odpuszcza. I chce by człowiek przyjął Komunię Św. Trzecią ważna sprawą jest dobroć dla bliźniego. Bóg chce byśmy kochali bliźniego jak siebie samego. Byśmy posiadali ludzkie uczucia i je wypełniali. Dzięki tym rzeczom człowiek może dostać się do Nieba.
1 3 1