Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T16:38:59+01:00
222000-x%
20000-100%

20000x=2200*100
20000x=220000
x= 220000/20000
x=11
Oprocentowanie wynosi 11%
1 5 1
2010-02-09T16:40:57+01:00
Jeśli 20 000 - 100%
to 22 000 - x%

x= 22 000 * 100 i to podziel na 20 000

220 000:20 000 = 11

Oprocentowanie 11 %
2010-02-09T16:41:25+01:00
100%-20 000
x%-22 200

100∧22 200:20 000=111%

100-111=11%