Odpowiedzi

2010-02-09T16:41:50+01:00
Wszystko o:
jednodniowa wycieczka
REKLAMY GOOGLE
Jednodniowe wycieczki
W promocji MasterCard do wygrania niezapomniane wycieczki do RPA!
www.3636.pl
Indie Poł. LastMinute
Duchowa podróż do wnętrza siebie Ostatnie wolne miejsca
www.3kot.pl
Wycieczki i wyprawy
Zobacz gdzie najlepiej i najtaniej. Oferty wielu biur w jednym miejscu!
www.OtoWakacje.pl/Wycieczki
Wycieczki
Porównaj ceny ponad 600 000 ofert Gwarancja Najniższej Ceny
wakacje.pl
Łatwiej na wycieczkę do Paryża niż w Beskidy

...Zorganizowanie taniej wycieczki szkolnej to nie lada wyzwanie...Zorganizowanie taniej wycieczki szkolnej to nie lada wyzwanie...październik to czas szkolnych wycieczek. W ich organizowaniu specjalizuje...czy do Francji. Byleby wycieczka była za granicę. Jak nie...uczniów nie pojedzie na wycieczkę. Kolejna nieliczna grupa...że teraz zorganizowanie wycieczki w Beskidy jest o wiele...zorganizowania będzie tylko jednodniowa wycieczka na któryś z podbielskich...że część uczniów po wycieczce do końca miesiąca będzie...
Pa, pa(triotyczne) wycieczki

...z Giertychowych wycieczek, które miały rozbudzać...że pieniędzy na wycieczki patriotyczne już...na ponad tysiąc wycieczek. - Świetne lekcje...LO w Łodzi. Z wycieczek zadowoleni byli...wyczynem okazała się wycieczka rowerowa na Przylądek...Dlatego pomysł z wycieczkami powinien być kontynuowany...Organizuje szkolne wycieczki do miejsc związanych...do Oświęcimia. Jednodniowa wycieczka kosztuje...nie dopłaca i za wycieczkę każdy musi zapłacić...
Pijana szkolna wycieczka

...nr 1 upili się podczas szkolnej wycieczki - twierdzą pracownicy biura podróży...Zawodowych nr 1 upili się podczas szkolnej wycieczki - twierdzą pracownicy biura podróży...panują nad sytuacją - opowiada. Jednodniowa wycieczka czwartej klasy Technikum Ekonomicznego...dla Radia Kraków opiekujące się wycieczką nauczycielki przyznały, że wiedziały...informacji nie chciał jechać na wycieczkę, bo dopiero wrócił z Grecji i był...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:49:23+01:00
Ogłaszamy, iż w dniu 07.06.2010r. odbędzie się wycieczka pięciodniowa do Grecji. Zapewniamy świetną atmosferę oraz niezapomniane chwile. Będziemy zwiedzać różne zabytkowe budowle i wiele innych, pięknych miejsc. Nocleg w czterogwiazdkowym hotelu wraz z dużym basenem i siłownią. Więcej informacji na: podrozelotgr.pl oraz pod numerem 425789301. Serdecznie zapraszamy chętne osoby!
organizatorzy
kl.(tutaj wpisz swoja klasę)