Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T16:43:44+01:00
X - pierwsza liczba
3x - druga liczba
3x-1 - trzecia liczba

x+3x+3x-1=x+23
6x=24
x=4

4 - pierwsza liczba
3*4=12 - druga liczba
3*4-1=11 - trzecia liczba

Ania dodała liczby: 4, 12 i 11.
1 5 1
2010-02-09T16:49:51+01:00
X - pierwsza liczba
3x - druga liczba
3x-1 - trzecia liczba
x+3x+3x-1=x+23
6x=24
x=4
4 - pierwsza liczba
3*4=12 - druga liczba
3*4-1=11 - trzecia liczba
Odp. Ania dodała liczby: 4, 12 i 11.
1 5 1