Odpowiedzi

2010-02-09T16:45:11+01:00
X lata olka
y lata bolka
(x-3)=3(y-3)
(x+4)=2(y+4)
x-3=3y-9,x=3y-9+3=3y-6
3y-6+4=2y+8
y=10
x=24

Mam nadzieję że pomogłam
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:50:00+01:00
X-wiek bolka
y-wiek olka

3(x-3)=y-3
2(x+4)=y+4

3x-9=y-3
2x+8=y+4

3x-9+3=y
2x+8=3x-9+3+4

3x-9+3=y
8+9-3-4=x

y=3x-9+3
x=10

x=10
y=24

odp.bolek ma 10lat, a olek 24lata.
3 5 3
2010-02-09T16:52:30+01:00
X -olek y-bolek
(x-3)=3(y-3)
(x+4)=2(y+4)
x-3=3y-9
x=3y-9+3=3y-6
3y-6+4=2y+8
y=10
x=24
1 5 1