Odpowiedzi

2010-02-09T16:44:53+01:00
Organizmy samożywne wytwarzają sobie pokarm np rosliny w procesie fotosyntezy za to cudzożywne zywia sie czyims kosztem bo nie umia same sobie wytworzyć pokarmu np człowiek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:45:23+01:00
Organizmy samożywne to takie które same produkują pokarm i z niego czerpią dawke pożywienia na życie , a organizmy cudzożywne to takie które sama nie wytwarzają pokarmu i korzystają z wyrobu innych organizmów (np.człowiek)
2010-02-09T16:45:29+01:00
Organizmy samozywne to takie, ktore potrafia sie same zaopatrzyc w pokarm lub same je produkuja, a rosliny cudzozywne to takie, ktore nie wytwarzaja same pokarmu, np. huba