Odpowiedzi

2010-02-09T16:46:51+01:00
26

2* 13 bo 500 * 2 to 1000
1 1 1
2010-02-09T16:50:04+01:00
1 promil-1 tysięczna
26promili-26 tysięcznych=13 pięćsetnych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:03:20+01:00
Skoro 13 kartek z 500 się zniszczyło, to możemy to zapisać w ułamku 13/500.
A żeby obliczyś ile to promili to mnożymy ten ułamek przez 1000%. (nie mogę zapisać znaczka promil, więc zastąpie go %.). Działanie będzie wyglądało tak:

13/500 * 1000%.= 13/5 * 10%.=13/1 * 2 = 26%.