Odpowiedzi

2010-02-09T16:47:57+01:00
Puśc mnie bo bd sie dobrze bawic z przyjaciolka
nic nam sie nie stanie bo bd w domu
1 5 1
2010-02-09T16:49:01+01:00
1. Wrócę wcześnie (pzred zmrokiem)
2. Nie mogę jej zawieść już jej obiecałem
3. Będzie jeszcze z nami Sandra i mama Oli będzie nas pilnować, żebyśmy nie robiły głupstw
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:49:36+01:00
1) Dlatego, że będą tak znajomi.
2) Będą też tam jej rodzice.
3) Byłoby jej bardzo przykro jakbym ja nie przyszła.