Odpowiedzi

2010-02-09T16:58:29+01:00
A) łąka ... firletka poszarpana,Krwawnik pospolity
b) las... dąb szypułkowy, fiołek wonny,jarząb pospolity,świerk pospoilty

c) wydmy ... piaskownica zwyczajna,groszek nadmorski
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:59:19+01:00
Dąb szypułkowy-a
Fiołek wonny- b
firletka poszarpana- a
jarząb pospolity- b, a
krawnik pospolity-a
piaskownica zwyczajna-c
świerk pospolity-b
groszek nadmorski-c

2 3 2
2010-02-09T16:59:33+01:00
A-jarząb pospolity,krawnik pospolity,
b-Dab szpułkowy,świerk pospoilty,fiołek wonny,
c-firletka poszarpana,piaskownica zwyczajna,groszek nadmorski,



to jest dobrze wszystko na 100
1 1 1