Napisać list(po angielsku)
W czasie pobytu w Londynie kupiłeś odtwarzacz Mp3 po promocyjnej cenie. niestety po kilku dniach przestał działać. Postanowiłeś napisać list do managera sklepu.
-określ cel listu i okoliczności zakupu odtwarzacza
-napisz jak długo odtwarzacz działał i co się z nim stało
-zapewnij że defekt nie powstał z Twojej winy i że nie próbowałeś naprawiać odtwarzacza
-sprecyzuj jakiej rekompensaty oczekujesz i wyraź nadzieję na szybkie rozwiązanie sprawy

poprosił bym pod listem napisac jeszcze tlumaczenie na polski:))

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:00:18+01:00
Dear Sir/Madame,

I am writing to you to complaint about product I bought in your shop placed in center of London. I was there with my friends and I saw a cheap price of product I was interested with.
The product is Creative Zen Nano Plus Mp3 Player. I was verry happy beacause of my new player. Unfortunately, Zen is broken i think. It was working fine for 3 days. Now, in headphones I hear some strange noise, and I can't turn it off. I don't broke the seals and I plied with it following with instruction. I want my money back or reapair service for free.

Yours faithfully,
Zosia :D

pisze by poskarżyć sie na produkt zakupiony u was (nazwa) kupiony w centrum londynu gdzie byłem z przyjaciólmi. pracował przez 3 dni. teraz w słuchawkach słychać dziwny szum i nie można go wyłączyć. Nie zniszczyłaś plomb i posługawałaś sie z nim zgodnie z intrukcją, chcesz albo kase albo na prawe za free. pozdro!