Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:51:56+01:00
l.poj.
miejscownik: indianin
dopełniacz: indianina
celownik: indianinowi
biernik: indianina
narzędnik: z indianinem
miejscownik: o indianinie
wołacz: indianinie.!

l.mn
m.indianie
d.indianinów
c.indianinom
b.Indianinów
n.z indianinami
mj o indianinach w
indianie.!
2010-02-09T16:54:08+01:00
L.poj
M. Indianin
D. Indianina
C. Indianinowi
B. Indianina
N. Indianinem
Ms. Indianinie
W. Indianin

l.mn
M. Indianie
D. Indianinów
C. Indianom
B. Indianinów
N. Indianinami
Ms. Indianinach
W. Indianie
2010-02-09T16:56:17+01:00
L.poj.

M. Indianin
D. Indianina
C. Indianinowi
B. Indianina
N. Indianinem
Ms. Indianinie
W. Indianinie

L.mn.

M. Indianie
D. Indian
C. Indianinom
B. Indian
N. Indianinami
Ms. Indianinach
W. Indianie