Odpowiedzi

2010-02-09T16:54:54+01:00
20cmx20cm

wystarczy 40 plytek
;D
2010-02-09T16:56:22+01:00
Nie podałeś długości podłogi

pole podłogi=ab
a=160cm
b=?

p=160b

jeśli b= też 160cm to p=160 razy 160=25 600cm²

powierzchnia 1 płytki:
200mm=20cm na 200mm=20cm=2020=400cm²

ilość płytek:25600:400=64


jeśli w tym zadaniu jest inna szerokość podłogi, napisz jaka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:56:28+01:00
20dm = 200 cm
200mm = 20 cm
Powierzchnia podłogi wynosi 200 * 160 = 32000 cm²
A powierzchnia jednej płytki 20*20=400 cm²

32000:400=80

Odp.Potrzeba 80 płytek.