Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:11:49+01:00
Duchu Święty, który opiekujesz się małżeństwami daj im miłość, uczciwość, trwałosć , zgodność oraz to że nie opuszczą się aż do śmierci. Przez Chrystusa pana naszego. Amen
26 3 26
2010-02-09T18:08:24+01:00
Proszę Cię wszechmogący Boże,racz darzyć ojcowską opieką związek przez Ciebie ustanowiony i przez długie lata strzeż w pokoju tych,których złączyłeś węzłem sakramentalnym-małżeństwem .Przez Chrystusa Pana naszego .Amen
69 3 69