Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:57:49+01:00
Ekierka- set square
miotła- she blew
żaba- frog
budynek- building
stół- table
zebra- zebra

Myslę że pomogłam, liczę na najlepszą. ;- **
2010-02-09T16:58:37+01:00
1set square
2.broom, she blew
3.frog
4. building
5.Table
6.zebra
2010-02-09T17:00:50+01:00
Ekierka-set square
miotła-besom, broom, tail, bent grass, mop, she blew
żaba-frog
budynek-building
stół- table
zebra-zebra

Pozdrawiam:) Mam nadzieje że pomogłam :)