Odpowiedzi

2010-02-09T16:56:38+01:00
Lasy i parki to zielone pluca miasta bo tylko w tych miejscach nie ma zadnych spalin , a powietrze jest czyste.
2010-02-09T16:57:28+01:00
Lasy i parki to zielone płuca miasto .ponieważ są miejscem o ograniczonej zanieczyszczalności . Są miejscem o pełni tlenu i czystości.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:23:11+01:00
Lasy i parki to zielone płuca miasta.
Wiadomo każdy ma płuca. Dzięki nim oddychamy. Tak samo miasto oddycha przez lasy i parki. To w nich jest najwięcej tlenu, są najczystsze. Mogą być jednak zatruwane spalinami miasta tak jak nasze płuca innymi zanieczyszczeniami. Lasy i parki ograniczają te zanieczyszczenia pochłaniając dwutlenek węgla. Są więc zielonymi płucami miasta, które zamieniają CO₂ w tlen.