Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:02:02+01:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszam Katarzynę Kowalik na urodziny,które odbędą się
10 lutego 2010 roku,w moim domu ul.Peowiaków 3/12.Impreza zaczyna
się o 16.00.Będą gry,zabawy,karaoke i wiele innych atrakcji..

Podpis,np:
Marlena Nowak
2010-02-09T17:02:38+01:00
Serdecznie zapraszam Janka Kowalskiego na moje 14 urodziny, które odbędą się dnia 20.02.2010r o godz. 16:30 na ul.Imprezowej 8. Gwarantuję mnóstwo świetnej zabawy. Proszę o potwierdzenie przybycia.
Muharadża
2010-02-09T17:02:59+01:00
Serdecznie zapraszam na moje urodziny ....(imię i nazwisko), które odbędą się dnia(data) o godzinie 15.00 w moim domu przy ulicy (adres). Oferuje ciekawe i interesujące zabawy,świetną muzykę i pyszne jedzenie. Proszę o szybkie potwierdzenie przybycia.:):):):)
(imię zapraszającego)