Odpowiedzi

2010-02-09T16:58:55+01:00
Dyskoteka może podobać się Panu Bogu zawsze, ale gdy tylko nie będzie ona odbywała się w Adwent, Post.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T16:59:43+01:00
Raczej dyskoteka w piątek by go nie zadowoliła ponieważ w piatek jest post i w piątek też Pan Jezus umarł na krzyżu.raczej podobało by mu się w Boże narodzenie bo można świętować narodzenie Zbawiciela


Pozdrawiam Artur:)
5 2 5
2010-02-09T17:03:36+01:00
Dyskoteka może się nie podobać Bogu, gdy uczestnicy zachowują się na niej nieodpowiednio, nie słuchają poleceń prowadzącego, gdy zabawa odbywa się w piątek (dzień pokuty). Dyskoteka może się podobać Bogu, gdy: jest prowadzona kulturalnie, uczestnicy bawią się w zgodzie, nie dochodzi do kłótni.
8 4 8