Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T23:36:01+02:00
0.76:1 i 1/3 - 0.5 = 76/100:4/3-0,5 = 76/100*3/4-0,5 = 228/400-1/2 = 228/400-200/400 = 28/400 = 14/200 = 7/100 = 0,07
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-10T23:41:58+02:00
0,76:(1 i 1/3) - 0,5 = (76/100):(4/3)-(1/2)=(76/100)*(3/4)-(1/2)=(228/400)-(1/2)=(228/400)-(200/400)=28/400=7/100=0,07
2009-10-10T23:46:43+02:00
0,76:(1 i 1/3)-0,5 = (76/100):(4/3)-0,5 = (76/100)*(3/4)-0,5 = (19/100)*3-0,5 = (57/100)-(50/100) = 7/100