Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:04:44+01:00
(-2\5)^2 , (1\8)^2 , (-1\2)^4 , (1 1\3)^3 , (-3 1/3)^5 , (11 1\9)^2
0.2^2 , 0.3^4 , 0.01^3 , (-1.3)^2 , (-1.1)^2 , 38.125^0

(-2\5)^2 = 4\25
(1\8)^2 = 2\64 = 1\32
(-1\2)^4 = 4\16 = 1\4
(1 1\3)^3 = 4\3^3 = 64\27
(11 1\9)^2 = 100\9^2 = 10000\81
0.2^2 = 0.04
0.3^4 = 0,0081
0.01^3 = 0,000001
(-1.3)^2 = 1,69
(-1.1)^2 = 1,21
38.125^0 = 1
2010-02-09T17:06:58+01:00

(-2\5)^2 , (1\8)^2 , (-1\2)^4 , (1 1\3)^3 , (-3 1/3)^5 , (11 1\9)^2

0.2^2 , 0.3^4 , 0.01^3 , (-1.3)^2 , (-1.1)^2 , 38.125^0

(-2\5)^2=4/25
(1\8)^2 =1/64
(-1\2)^4=0,0625
(1 1\3)^3=1,331/27
(-3 1/3)^5=10/3^5=100000/243
(11 1\9)^2=1000/81
0.2^2=0,04
0.3^4 =0,0081
(-1.3)^2 =1,69
(-1.1)^2=1,21
38.125^0=1
2010-02-09T17:07:21+01:00
(-2\5)^2 , (1\8)^2 , (-1\2)^4 , (1 1\3)^3 , (-3 1/3)^5 , (11 1\9)^2

0.2^2 , 0.3^4 , 0.01^3 , (-1.3)^2 , (-1.1)^2 , 38.125^0

(-2\5)^2=4/25
(1\8)^2 =1/64
(-1\2)^4=0,0625
(1 1\3)^3=1,331/27
(-3 1/3)^5=10/3^5=100000/243
(11 1\9)^2=1000/81
0.2^2=0,04
0.3^4 =0,0081
(-1.3)^2 =1,69
(-1.1)^2=1,21
38.125^0=1