Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:04:32+01:00
1. praca monotonna, wymagająca wysiłku, nieustannie się powtarza
2. słaby punkt
3. marzenie o wolności, działanie ryzykowne, śmiałe
4. podjąć się jakiegoś działania z planem bezpiecznego wykonania
25 4 25
2010-02-09T17:12:55+01:00
Pięta achillesowa
<<słaba strona kogoś lub czegoś>>

ikarowy lot
<<śmiałe plany,ryzykowne przedsięwzięcie , których realizacja może się skończyć tragicznie>>

wsiąść na pegaza
<<poczuć natchnienie poetyckie ,zacząć pisać wiersze>>

syzyfowa praca
<<praca której wykonanie trwa bez końca bez żadnych efektów >>
29 3 29