Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T23:56:49+02:00
Zrywanie hitlerowskich flag
3 maja i 11 listopada zorganizowano akcje rozwieszania flag polskich
wypisywano na murach hasło "Polska zwycięży"
przez Alka tablicy z "odpowiednim" niemieckim napisem, zasłaniającej na pomniku Kopernika napis: "Mikołajowi Kopernikowi- Rodacy"
5 2 5
2009-10-11T00:08:17+02:00
-gazowanie kin-zrywanie niemieckich flag-akcja z literą "v"-niszczenie wystaw z fotografiami-malowanie znaków POLSKI WALCZĄCEJ-zerwanie tablicy niemieckiej z pomnika Kopernika
19 4 19