Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:02:30+01:00
To znaczy że jeżeli ktoś nigdy nikomu nie pomagał jak człowiek człowiekowi temu zaden inny człowiek wcale nie pomoże bo nikt od tamtej osoby nie otrzymał żadnej chociaż najmniejszej pomocy :]
4 3 4
2010-02-09T17:03:47+01:00
Ten zwrot oznacza to, że jeżeli ktoś w swoim zyciu nigdy nie byl zyczliwy wywyzlszal sie nad innych uwazal sie za lepszego i nigdy nikomu w niczym nie pomógł to nie moze sie spodziewac ze gdy on bd potrzebowal pomocy otrzyma ja od innego czlowieka. Ludzie beda dla niego tak samo obojetni i niezyczliwi tak jak on dla nich.
3 3 3
2010-02-09T17:05:34+01:00
Słowa "kto nie był ni razu człowiekiem, temu człowiek nic nie pomoże", można zrozumieć,że człowiek który jest samolubny nikomu nic nie daje, gdy ktoś potrzebuje to kiedy jemu zabraknie to nikt jemu się nie odwdzięczy. człowiek jest dobrą istotą na którą można zawsze polegać.
Mam nadzieje, że pomogłam i liczę na najlepszą. ; )
2 5 2