Odpowiedzi

2010-02-09T17:07:59+01:00
Tak.


Bóg z całym sercem i duszą chce abyśmy do niego przyszli i przyjmie nas jak nas córki i synów którzy się nawrócili przeciwko złu.
Pan Bóg jest w każdym z nas.
Jest w naszym sumieniu które podpowiada na co jest dobre a co złe. Jest sumienie SZEROKIE-NIC NIE JEST GRZECHEM
WĄSKIE-WSZYSTKO JEST GRZECHEM
PRAWE-WŁAŚCIWIE UKSZTAŁTOWANE SUMIENIE.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:00:50+01:00
Wierzę ,że w sakramencie pokuty Bóg przez kapłana wybiega mi naprzeciw.Kiedy popełnię grzech ,zwłaszcza ciężki,moja dusza jest chora i brudna.Idę wtedy do spowiedzi prosić Boga o przebaczenie..On mnie miłuje i odpuści mi wszystko i przebaczy.Mojej duszy przywróci radość i szczęście.Stanę się znów dzieckiem swego Ojca,który jest w niebie,przyjacielem samego Jezusa.Kapłan w imieniu samego Jezusa chce mi dopomóc,abym mógł być dobrym dzieckiem swego Ojca niebieskiego.Jezus ustanowił sakrament kapłaństwa,aby kapłani w imieniu samego Boga przebaczali nam grzechy.
4 3 4