Uporządkuj w kolejności chronologicznej poniższy plan dotyczący mitu o Demeter i Korze numerując kolejne punkty.
.....Zabawa Kory na łące w towarzystwie nimf.
.....Rozpacz matki.
.....Zerwanie rośliny o imieniu Narcyz.
.....Niespodziewane przybycie Hadesa.
.....Zmiana decyzji Zeusa.
.....Daremne prośby ludzi i bogów o odwrócenie klątwy bogini.
.....Powrót Demeter na Olimp.
.....Podstęp Hadesa.
.....Zdjęcie klątwy przez Demeter.
.....Spotkanie matki z córką.

3

Odpowiedzi

2010-02-09T17:13:37+01:00
..1...Zabawa Kory na łące w towarzystwie nimf.
..5..Rozpacz matki.
...2..Zerwanie rośliny o imieniu Narcyz.
...4..Niespodziewane przybycie Hadesa.
...7..Zmiana decyzji Zeusa.
..6...Daremne prośby ludzi i bogów o odwrócenie klątwy bogini.
...9..Powrót Demeter na Olimp.
...3..Podstęp Hadesa.
..8...Zdjęcie klątwy przez Demeter.
..10...Spotkanie matki z córką.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:13:40+01:00
1.Zabawa Kory na łące w towarzystwie nimf.
2. Zerwanie rośliny o imieniu Narcyz.
3. Niespodziewane przybycie Hadesa.
4. Rozpacz matki.
5. Zmiana decyzji Zeusa.
6. Podstęp Hadesa.
7. Powrót Demeter na Olimp.
8. Daremne prośby ludzi i bogów o odwrócenie klątwy bogini.
9. Zdjęcie klątwy przez Demeter.
10. Spotkanie matki z córką.
1 1 1
2010-02-09T17:16:40+01:00
...1..Zabawa Kory na łące w towarzystwie nimf.
...4..Rozpacz matki.
..2...Zerwanie rośliny o imieniu Narcyz.
..3...Niespodziewane przybycie Hadesa.
...7..Zmiana decyzji Zeusa.
..6...Daremne prośby ludzi i bogów o odwrócenie klątwy bogini.
..5...Powrót Demeter na Olimp.
...8..Podstęp Hadesa.
...9..Zdjęcie klątwy przez Demeter.
...10..Spotkanie matki z córką......