Odpowiedzi

2010-02-09T17:06:46+01:00
Przysłowie to może oznaczac że nawet człowiek którego uważamy za najlepszego ma swoje wady i czasami rani.
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:07:09+01:00
Przysłowie to oznacza, że nawet to, co wydaje nam się piękne i idealne, ma swoje wady, które być może dostrzegamy dopiero po pewnym czasie.
40 4 40
2010-02-09T17:09:22+01:00
Nie ma radości bez smutku
wszystko ma zalety i wady
27 3 27