Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:15:34+01:00
Głównymi spiskowcami byli Marek Juniusz Brutus, Decymus Juniusz Brutus, Gajusz Kasjusz Longinus, Gajusz Treboniusz, Serwiusz Sulpicjusz Galba, Lucjusz Mincjusz Basylus, Publiusz Serwiliusz Kaska i Lucjusz Tiliusz Cymber. Byli oni najbardziej zaufanymi współpracownikami Cezara, ale nie docenił ich. Zawdzięczali mu duże majątki i wysokie urzędy państwowe, czego nie mogli znieść. To właśnie pchnęło ich do zamordowania Cezara.
5 4 5
2010-02-09T17:15:45+01:00
Juliusz Cezar został zamordowany ponieważ ten kto go zabił był jego przeciwnikiem . Głównymi spiskowcami byli Marek Juniusz Brutus, Decymus Juniusz Brutus i to oni dokonali aktu zabójstwa.
6 3 6