Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T17:18:15+01:00
Tegoroczne wakcje spędziłam , w Łebie byłam tam
tylko 3 dni ale świetnie się bawiłam .Dojechałysmy do miejsca i było cudownie , słoneczko świeciło , woda lekko falowała. Woda była ciepła było super !. Pozałam wiele fajnych kolezankek w moim wieku , gralismy w siatkówkę , pływalismy na materacach.
Zgłosilismy się na nauke pływania na desce , było wprost bajecznie nasze włosy falowały w morkim wietrze. Dostałymy nawet nagorde za najbardziej odwazne dziewczyny Lata . no i Tak mineły 3 niespomniane dni .

nie Zbyt umiem niemicku . a wiec proponuje ci szukać po wyrazach . Dziękuje.
2010-02-09T18:37:34+01:00
Anfang Juli war ich mit meiner Familie in Spanien. Wir fuhren dorthin mit dem Zug , deshalb dauerte unsere Fahrt drei Tage lang.Wir wohnten in einer Ferienwohnung im Hochhaus , direkt am Strand. In Spanien hatte wir Traumwetter: Sonne und Hitze. Den ganzen Tag uber lagen wir am Strand.In Spanien lernte ich neue , interessante Leute kennen. Es war sehr romantisch . Die Trennung von Spanien und neuen Freunden war nicht leicht.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:46:19+01:00
Ostatnie wakację spędziłam w Łebie u mojej cioci. Było świetnie! Moja ciocia ma córkę asię, więc pewnego dnia poszłyśmy wieczorem na dyskotekę. Zaszalałyśmy i wróciłyśmy o piątej rano. Ciocia była bardzi zła. Resztę wakacji spędziłam z Asią na plaży. Pod koniec wakacji wróciłam pociągiem do domu.

Letzten Urlaub verbrachte ich in Leba mit meiner Tante. Es war großartig! Meine Tante hat eine Tochter, Asya, so ein Tag fuhren wir zu einer Disco am Abend. Zaszalałyśmy und ging über fünf Uhr morgens. Tante war böse. Ich verbrachte den Rest von Asien Urlaub am Strand. Am Ende des Urlaubs ich nach Hause mit dem Zug.
2 3 2