Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:11:33+01:00
Droga Patrycjo, chciałabym podarować Ci tę książkę, ponieważ jesteś moją najlepszą przyjaciółką, chcę abyś pamiętała, iż :

"dobrze widzi się tylko sercem,najważniejsze jest niewidoczne dla oczu "
7 3 7
2010-02-09T17:14:44+01:00
Janowi Kowalskiemu "dobrze widzi się tylko sercem,najważniejsze jest niewidoczne dla oczu ". Za to, że jest cały czas przy mnie i jest moim przyjacielem.

09.02.2010r. Warszawa
8 2 8
2010-02-09T17:14:56+01:00
Tę książkę dedykuję dla osoby, która jest dobrym człowiekiem.
Patrzy inaczej na świat, bo dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Bardzo lubi czytać i ta książka jest specjalnie dla niej.

Pozdrawiam i liczę na najlepszą ; )
7 3 7