Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:21:07+01:00
Jasna Góra to ważne miejsce dla każdego polaka, ponieważ
jest ona miejscem kultu maryjnego i pielgrzymek.Znajduje się tam obraz Matki Boskiej Wszechmogącej, do której wznoszone są modlitwy.To miejsce nabrało także szczególne znaczenie, gdy Jan II Kazimierz Waza złożył śluby lwowskie 1 kwietnia 1656.16 marca 1657 król modlił się tam o uratowanie Rzeczypospolitej.
6 4 6
2010-02-09T17:24:10+01:00
Według mnie Jasna Góra jest ważnym miejscem dla każdego Polaka, bo znajduje się tam sanktuarium Matki Boskiej Królowej Polski. Wiele osób wyjeżdża tam, żeby Matka Boska uzdrowiła kogoś z ich bliskich, pomogła w trudnych chwilach. Myślę, że to miejsce pomaga zrozumieć wartości moralne, siłę rodziny.
5 4 5